Alla inlägg den 5 november 2008

Av Hella - 5 november 2008 21:55

idag gick jag upp och bokade tid till easy line på söndag

sen åkte jag till simhallen och simmade 1 km. det var skönt.
sen åkte jag hem, käkade frulle och sov en timme på soffan... :P
en kärringvil är bra för själen....


Innan jobbet åkte jag till Netto och köpte te och äpplen, eftersom jag vet att det är fika imorgon på jobbet så förbereder jag mig.
På jobbet står även en Paradis ask och en skål med smågodis (bla Dumle)

och dom retar mig varje gång jag är där ute.... Tror jag får plocka undan under mina pass och ta fram när jag ska sluta.
Ser jag det inte så borde jag inte bli sugen...

Idag fick jag i mig 2 clementinger och 1 stort äpple... det är ju bra... :)

Visserligen får jag i mig socker när jag dricker te. eftersom jag har honung i.

men men...

Jag måste nog ta något att äta nu innan dags att sova för att jobba imorgon bitti. det är tvättstugan på jobbet med, så det lär inte bli en lugn stund


förresten blir jag paranoid av jobbet med... :S bläblä.


Dagens visa:

Stand up
You've got to manage
I won't sympathize
Anymore...

You're alright
There's nothing wrong
Self sufficience please!
And get to work

And if you complain once more
You'll meet an army of me


You're on your own now
We won't save you
Your rescue squad
Is too eshausted

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards