Alla inlägg den 4 november 2008

Av Hella - 4 november 2008 17:32

idag snackade vi om jobb-kalas. Det blir den 24/11, leka, käka och supa...
jag iaf, lite grann. sen ville några av oss upp och bowla. då vill jag ju köpa en death by chocolate (chokladkaka, chokladmousse, chokladglass och chokladsås) på O´learys Men det blir att vänta tills efter jul då... :(


Nicke åkte in till Nkpg idag, jag följde inte med, enda orsaken att jag ville innan helgen var att köpa Ben & Jerrys glass. Men numera är ju den på Offlimits sidan så då följde jag inte med.

Nicke var förövrigt riktigt elak igår kväll.... han slänger ihop lite dipp och sitter och chipsar! :O taskmört. Inte för att jag blev sugen men endå,

jag har heller inte börjat leta efter påsen med chips jag hade kvar efter helgen och jag hoppas den får vara ifred.... :S


Imorgon fm ska jag iaf simma med Eva från jobbet. Fredag är det vattengympa och lördag+söndag Easy Line. blev mkt på slutet av veckan, hoppas ryggen håller....


jaujau, lyssna lite på Cavalera conspiracy nya skiva....
Sångaren som förövrigt har världens fulaste Så kallade Dreads


Dagens Visa:

Bless your troubled soul
But there's hope for all
For a bag of cash you can always
Turn your profits in

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards