Alla inlägg den 7 november 2008

Av Hella - 7 november 2008 21:10

jahopp, hemma från extra passet, gick ju lugnt och smidigt till så....
nemas problemas....
Sitter och små glor på Idol, ville mest se Lars... han är bara för skön...
och jag äter lite salta pinnar... men börjar redan tröttna...


har tagit med mig nästan allt från jobbet som är mitt, endast 1 liten jos och lite honung står kvar. tänkte vara snäll att plocka bort så mkt som möjligt så den som jobbar vid flytten slipper bära på mina grejer....

hur flytten av våra grejer nu kommer gå till :S
Jobbar måndag och hela helgen nästa vecka, flytten ska tydligen ske på onsdag.


mmm ser reklam för Kent boxen som jag vill ha...
har visserligen alla skivor men det är ju nya omslag och några nya låtar...
julklapp! :)


aja. nu ska jag flyga tillbaka till högstadiet när man lyssnade på Thunderdome skivor... hahaha.... om ni känner till vad det är... ;)


Dagens visa_har redan varit... :P

Av Hella - 7 november 2008 13:47

idag låg jag i sängen till 11:30 ca... :S
sköööönt!
åkte för att tanka, fick hjärnsläpp och visste inte vilken bensin jag brukar tanka i... *LOL* billig bensin var det med, full tank för strax under 500:-
så köpte jag spolarvätska med...

Åkte till Viberga och handlade mera frukt, det går ju åt nu när man inte får äta så mkt annat... ;)

Köpte även salta pinnar, för det är ok. det blir nog lite av det imorgon :)
blev ingen vattengympa idag heller. kände att jag behövde sova.

Men imorgon och på söndag kl 10 är det easy line.


Så ringde dom från poolen, så jag ska jobba extra ikväll.
det var länge sen så det känns skönt lite extra pengar är aldrig fel


fick mina pluggisar idag :)

The Prodigy ska släppa nytt *myser*


Dagens visa:

Come on, who can, who can, can hear the bassdrum

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards