Alla inlägg den 15 november 2008

Raw

Av Hella - 15 november 2008 20:13

jo men nu är jag hemma igen. direkt efter jobbet, hem käka och sen ut till Igelfors.


vi fick massa kuliga tröjor och bälstesspännen.

Ska ta kort på dom strax så snart finns dom att skåda på

min bilddagbok


jaujau.
ska glo på Stand up hela kvällen på svt 2 :)

imorgon är det dags att träna kl10.
sen är det städdag, veckohandla och jobba.


Dagens visa:

 Hey hey I said
Near as I can figure
You gave me life now
Show me how to live


Av Hella - 15 november 2008 07:41

Det tar inte slut heller!
shit. jag minns bara fragment men jag drömde att jag
Svullade godis och chips och vaknade oroligt flera gånger inatt....

hade ont i äggstockarna igår kväll/natt med, så det är nog mens på G med.

kanske min PMS som tar mig i sömnen med godissug istället för min vaknatid

 jag hade verkligen ångest i drömmen eftersom det är off limits...

och det följde med när jag vaknade.... :S


aja.... knäpp man är.

idag blåser det storm och jag nyser och snorar... :(

maten idag när jag kommer hem blir kyckling i ugn och hasselbackspotatis

sen ska vi till Igelfors :)

Återvänder i kväll med Dagens visa. nu måste jag borsta tänder...



Ovido - Quiz & Flashcards