Alla inlägg den 18 november 2008

Av Hella - 18 november 2008 21:47

oh gawd.....

kom hem för ca 50 min sen... m.a.o 17 timmar med 7 andra kvinnor, visserligen inte i ständig kontakt men det var väldigt påfrestande.

vi kom fram ca 08:30 och jag var ganska färdig redan vid 10.   :S

skaaaapligt jobbigt.
men det var bara att bita ihop så jag tog ett nytt varv, bytte ut vissa varor och kastade några och hittade nya :)

klar efter 40 min. jaha, bara att betala och sitta och vänta på gänget som ska mötas upp vid 13, för lunch....

8 pers som vill äta på olika platser, men jag och B fick iaf vad vi ville.. :P

sen var det bara att ta ännu ett varv bara för att vi inte skulla åka förräns kl16 men hade inte mkt ork i rumpa, ben och fötter, gick lite men satt mest och snackade med J och Tess....
hittade självklart lite skit på sista rundan så....

lägger upp bilder imorgon på Bilddagboken.


Lite julklappar klara, delar av dom. ska beställa resten på min hemliga sida...


jaujau. glo lite på nyheter och 50 first dates *älskar*


Dagens visa:

I got a big mouth
And maybe you could handle shutting it up


Av Hella - 18 november 2008 03:49

skriver ett snabbis inlägg, har knappt somnat förrän man ska upp igen, skönt med mp3 spelare. ska sova ner... :)
nu är det bara tandborstning kvar så är jag redo!

Gekås here I come!

Ovido - Quiz & Flashcards