Alla inlägg den 13 november 2008

Av Hella - 13 november 2008 15:02

mm upp tidigt idag, bokade träningspass till på måndag.

Ringde Sjukhuset och fick tid 1/12. vi har en ganska kass läkare så vi får väl se om det är något som sker överhuvudtaget.....

Sen så ringde Jenny, Vi skulle åka och hälsa på Lotta idag...
Men hon hade fått ögoninflamation och förkylning på G (från sina barn)
så vi får boka upp det en annan gång.
Vill så gärna se vart Lotta bort någonstans.... Ute i skogen.... :P


Nicke var hemma även idag, stackaren, han blir förkyld jämt... :S

Så vi kollade på film, Outpost och P2

nu sitter jag och väntar på att vi ska laga mat.
det ska bli spännande...nytt recept (nu igen)

Örtbakad Kassler receptet ger potatissallad, men det äter ju inte jag så det blir potatisgratäng istället...


Skulle vilja testa det jag såg på "halv åtta hos mig" i tisdags

fast med en bit kött till eller något....

Chapati med gryta på mungbönor


Enjoy!


Dagens visa:

Jag tycker synd om maten när den ska ätas opp

Den ligger där på faten och viskar till mig "stopp!

Ät inte upp spenaten, du är vårt enda hopp"

Jag tycker synd om maten när den ska ätas opp

Spenaten är ju ängen där köttbullarna går

Potatisen är drängen som mitt i flocken står

Och gaffeln den är sängen, där drängen sussa får

Spenaten är ju ängen där köttbullarna går



Ovido - Quiz & Flashcards