Alla inlägg den 16 november 2008

Av Hella - 16 november 2008 13:24

planen för idag är att gå till jobbet (och hem)

jag känner mig så trött och hänging och det har nog med för lite ljus/luft

här skiner solen helt okej så det är bara att passa på.

Ska ta med min ursnygga reflexväst att ha på mig på vägen hem... :P


Nu måste jag lista ut en matsedel til nästa vecka så ska vi åka och handla lite.


BtW Mensvärk sucks....


Dagens visa:

So give me all your poison
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts
And make me ill
You're running after something
That you'll never kill
If this is what you want
Then fire at will


--------------------------------------------------------------


haha blev ingen prom till jobbet, hann inte och sen så började det regna.

Blev glad att jag inte hade kommit halvvägs till jobbet typ


Imorgon är det faktiskt dags att träna. kl 10.fast jag åker bort till 9:15 så hinner jag köra powerwalk innan som uppvärmning.

sen på tisdag morgon är det Ullared som gäller... :) *tjoho*


Ovido - Quiz & Flashcards