Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Hella - 1 maj 2009 20:48

vilken härlig fest det blev igår :D

det var inte riktigt det jag hade planerat eftersom jag jobbade idag, visserligen eftermiddag men jag hade planer att rensa uppfarten i förmiddags men det gick inte så bra... men på ett positivt sett... :)

började lite smått hos sandra innan vi fick klartecken att komma upp en trappa till Anna som fixat med ost och kex :)

hel trevlig kväll med Anna, Alex, Sandra och Frida.

sen kom alla karlar.... :/ hehehe det blev bra då med :)

alltid mysigt med tjejfest *tycka*

vilket kommer bli snart igen *hoppas* :) och kanske med snoppar att klämma på så Anna får vara med på det oxå :)

sen slutade kvällen återigen hos Sandra (och tomas) vi såg på grabbarna som spelat tidigare på kvällen på folkan. nicke hade filmat :)

sen var det dags för oss att dra oss hemåt, hemma strax innan 5.
Gick till sängs efter lite "frukost". och jag sover gärna på magen, men 2-3 timmar senare när jag vaknade till och la mig på rygg blev jag sjukt sjuk....
fick springa upp och spydde ner halva toaletten... :P

fick städa holken, golvet och mattan. sen gick jag till sängs igen.

Upp vid 13:30  duscha och fixa och 14:45 drog jag till jobbet.

Skönt att det var en lugn dag, hade inte pallat med alldeles för ansträngande jobb idag. 
Nicke har mått piss.... *fniss*
vi pratade igår om att Persson-klanen ska inte dricka sprit, dom/vi blir elaka och dåliga av det... :P


Men men nu ska jag lägga upp lite bilder från igår!

Ovido - Quiz & Flashcards