Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Hella - 3 maj 2009 13:30

Igår blev det årets första grillning och med splirrans ny grill :)

det blev så sjukt gott :)  nu vill jag grilla jämt :P

nästa helg är jag ju ledig med... :D


På tisdag ska jag till Martin och vi gör klart sista delen på nedredelen av armen... hurra! hoppas Linda är ledig då, för det vore ju ett ypperligt tillfälle att mötas.... 10-12 är jag på Lucky 7

sen ska jag ju in till stan den 11/5 med och hämta alla snoppar som är beställda :P


skulle behöva köpa shampo med men klarar mig säkert denna månad och kanske nästa med....får ju löneförhöjning lite nu nästa lön och så jobbar jag natt helg vid pingst = storhelgs ob :) *hurra!* det lär jag behöva....


jaujau, ska dra och jobba om typ 1,5 timme...


Kolla biler från grillen igår på Min bilddagbok till höger någonstans --->


Ovido - Quiz & Flashcards