Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Hella - 14 maj 2009 22:59

Vidare:


Kroatien . helt ok
Norge - jag måste smöra för mina norska släktingar om dom vinner

Danmark - ok

Azerbaijan - arash för fan! 

Grekland - rolig scenshow

Litauen - söt

Moldavien - en hora i moldavien

Albanien - dvärgar och en smurfgimp kan aldrig gå fel :P

Ukraina - blä

Estland - blä

Av Hella - 14 maj 2009 22:40

ok ca 20min kvar...
dessa hoppas jag på

tvingades välja några extra eftersom jag inte ens kom upp i 10 bidrag jag VILL ska vidare...

Kroatien

Serbien

NORGE

Danmark

Ungern

AZERBAIJAN

GREKLAND

Litauen

Moldavien

ALBANIEN


Heja heja!


Av Hella - 14 maj 2009 14:07

jaha. pengarna tog slut denna månad oxå....

108:- kvar på kontot... :S
inte bra, med andra ord ingen utgång på lördag :(

fan ibland vet jag inte vad som sker med mina pengar. men det var ju tjejfest ;)  Måste lära mig att bli mer ekonimisk nu i svårare tider...

hade hoppats att jag hade kvar lite pengar så jag kan skrapa ihop till en present till Nicke. blir väl mina tatueringsplanerade pengar från skatteåterbäringen som går åt antar jag till hans present...


var nere på centrum och köpte sourz apple :) till på lördag

Mötte Karro på jobbet. hon och hennes man hade ätit lunch ihop för att fira lite bröllopsdag :D grattis till dom!

Förresten blev det inget besökande av Lotta i Buschen idag. Sov absolut ingenting på natten och orkade fan knappt gå upp idag....

Senare ska vi intill nkpg och jag ska byta till en fungerdande Vibb :D


Norge - Dom kan nog vinna hela skiten....

Ungern - Deras Alcazar

Azerbaijan - Svenska  Arash är ju med 

Grekland - Dansant

Litauen - Rätt söt pojke som kör lite RnB och kärlek


Sjukt dåligt med bra bidrag i semi 2.... Ses i kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards