Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Hella - 11 maj 2009 22:25

fick mail förrut att jag får byta min vibb :)
inte för att jag trodde något annat... ;)

Hoppas alla mina tjejer var nöjda med sina leksaker!
Det var jag... ;P

Av Hella - 11 maj 2009 15:14

Yes, äntligen är det måndag.... :O aldrig sagt så förr... :P
Men idag var ju dagen att hämta alla leksaker från Intima

Har lämnat alla utom 2 st. får se när det blir av. dom får kanske hämta här.

Anyways, när jag kommer sliter jag ju klart upp min påse och fram med allt jag beställt, pilla, klämma och känna. testa så allt funkar.... :)
Och självklart.... bah.... Beställt en Vibb som jag vet är bra, har redan en sådan men den är trasig... :P
I med Batterierna och ingenting. :/

Ändrar hur batterierna ligger, Ingenting. :S

Testar batterierna i min gamla och den vibbar igång som fan.

Vibben är alltså trasig! :'(  Den som jag sett fram emot så länge!! :-(:-(:-(

Drog mail till Hon som är chef för homepartyn och till hon som var säljare.

Får se hur fort jag får svar hur det ska lösas... :/


Anyways. Dagens I-lands problem... min sexleksak funkar inte.... *lol*


Åkte sen till Media Markt och köpte en träningshållare till min mp3 spelare... Det blev ett stort as. men det blir nog bra.... :)
Sen var Sex & the city movie så billig att ajg inte kunde låta blir... ;)

Sen åkte jag tillbaka och hämtade upp Freak och körde hem henne.

Sen runt och lämna goodiebags och köpa panodil och lite hemmavax...
ska testa, blir så dyrt att gå på salong jämt....
ska testa imorgon eller på onsdag... inte senare.... :S
ska ju på fest på lördag. ;-)


jaja. laga lite mat strax, Nicke skulle ha åkt till Lkpg idag på föreläsning/undervisning i hur man hänger mickar. Men han som höll i det var tydligen sjuk. :( Men då blir det mys ikväll istället med nya leksakerna :P


Ha det gött i bött ikväll alla!
*det ska jag och alla mina vänner med fräscha goodiebags!*


Ovido - Quiz & Flashcards