Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Hella - 21 maj 2009 21:19

Idag fick jag äntligen sova ut. typ 11 klev jag upp. 2 tvättmaskiner hann jag med innan jobbet kallade.


lugnt och skönt på jobbet.


fast det var lite stressigt eftersom vi ska ut med jobbet och äta på tisdag

och det blev ändringar på plats, vilket inte passade alla så nu vid 21:30 fick jag sätta mig och ringa och snacka med folk vad folk vill och inte vill...
*SUUUCCCKKKAAA!!!* blir så trött.....

Jag hade spanat in bomullsfabrikens meny och dreglade nästan för det var så mkt gott och dom hade även dom vitchoklad pannacotta till efterrätt!! *älska*  Men men nu skiter jag i att fixa och trixa med detta.

Så får dom som det inte passar bestämma så får vi andra följa på....

Men det verkar ju heller inte passa.....

Ovido - Quiz & Flashcards