Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Hella - 23 maj 2009 12:57

skapligt trött i skallen igår efter allt krångel jag fick hålla på med, ringa runt och avboka, och sedan ringa för att fixa nytt. vilket inte är lätt när det ALDRIG är någon som svarar när man ringer. På nått ställe.... Helt bizarrt. som om dom visste att jag behövde lösa ett problem. Men det slutade lyckligt för de flesta... och jag har redan slösat för mkt energi på att vara förbannad och irriterad så jag bryr mig inte så mkt längre.     


Jag kommer att ha en trevlig kväll med trevliga människor =)


igår när jag kom hem så blev det pastasallad med kyckling och en stor bit med baguette, som Nicke fick skära upp....
jag baguetter+brödkniv=stygn i fingret

Sen åkte jag och lekte med Snäckan, Tess :D

Åkte hem när barnet behövde sova och skrek så otroligt... :P

Hemma var persson-barnen + Frida i mitt vardagsrum, jag trött som en jag-vet-inte-vad. Men det slutade med att vi spelade Geni 2000.

och gick till sängs strax efter midnatt... huvudet på kudden och jag somnar.

upp vid 11 idag igen :) Frulle och tvättmaskin. ska åka och jobba kväll med.


hoppas ni får en bra dag :D

Ovido - Quiz & Flashcards