Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Hella - 12 maj 2009 22:58

yes! vi klarade oss!!!

Sverige *självklart*

Armenien - stör mig att dom tog bort dansen... :(

Turkiet - Självklar...

Israel - Chockerande - vackert att dom enade där borta men låten suger.

Island -  jag grät! den var så fin!

Rumänien - dansa mina balkan girls!

Finland -  kommer gå varm på spinningklasserna i sommar/höst

Portugal - den växte på mig, väldigt söt.

Malta - om man blundar och slipper se henne (fast dom hade fräschat upp henne) så är den fin

Bosnien/Herzegovina - den var rätt usel live, men sångaren var synth :P


Nu dags att sova om jag kan.... lite uppspelt... ;P

Av Hella - 12 maj 2009 22:34

okej så här har jag "röstat" ikväll....
Lite ändringar sen tidigare inlägget. Snart får vi se vilka som går vidare....

Montenegreo : 5p,
Tjeckien: 7p,
Belgien: 4p,
Vitryssland: 8p,
Sverige: 10p,
Armenien: 8p,
Andorra: 2p,
Schweiz: 7p,
Turkiet: 8p,
Israel+bulgarien: 1p,
Island:10p,
Makedonien: 9p,
Rumänien: 9p,

Finland: 7p,

Portugal: 8p,

Malta: 6p,

Bosnien/H: 6p

Av Hella - 12 maj 2009 17:12

okej för typ en timme sen hade jag suttit i en timme och gjort jätte fint med länkar till alla låtar ikväll och skrivit vilka jag tyckte var bra men så försvann allt... :(
så nu skriver jag bara de 10 bidrag jag tycker ska vidare ikväll...
så får ni själva kolla upp på youtube eller eurovision


Montenegro - Popig och helt okej.

Vitryssland  - han är ful som stryk, men jag gillar låten

Sverige - måste vidare annars kan jag lika gärna bowla på lördag.

Armenien - härlig låt och dansen måste läras 

Schweiz - rätt söt rockig låt

Turkiet - Ful som stryk men låten kommer funka

Island - Söt, heller ingen favorit, men kanske att den klarar sig

Rumänien - Vem gillar inte flickor från Balkan...

Finland - ...svar på E-type, fast bättre

Bosnien/Herzegovina - Ingen jätte favorit men tror den går vidare


japp japp, ikväll blir det ost och kex framför svt i 2 timmar med hoppet i högsta hugg!


ses ikväll på MSN för live diskussion! Fan att jag förlorat min fjäderboa... :/

Ovido - Quiz & Flashcards