Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Hella - 9 maj 2009 15:56

hahaha, ja jag drog upp till jourmottagnigen så dom fick kolla och jo då.

Klantigt nog blev det tillräckligt för att sys, fast Sandras sår var fan värre på foten...

ingen bedövning fick jag heller, det brände och sved. ungefär som att pierca sig, i fingret... :P


ska hålla mig borta från knivar ett tag nu....


Gods of rock weekend på Vh1

Av Hella - 9 maj 2009 13:25

AAAAJJJ!!!

 spinnat, skönt. mötte Polisong-Matte :) trevlig karl.

När jag kom hem, var svärföräldrar här. och jag skär mig fett i fingret...

*bröööl!*

jag är så klantig...

blödde som en  gris och nicke sprita och trycker på bomull

det verkar lugnt men vill titta  under. blev rätt stort och djupt...

Nu har nicke städat! duktig han är ...  :)

och frida säger att det kanske blir RastaBlacka... :S

nicke vill inte med... :( vet inte får se hur det blir....


ha en bra lördag på er.

Ovido - Quiz & Flashcards