Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Hella - 17 maj 2009 18:06

glömde ju.... jag ska bli faster *nu igen* i november!
trevligt trevligt....

Lycka till och grattis på er!!! *pussar*

Av Hella - 17 maj 2009 17:42

ja igår drog jag in till stora staden och hänge med Linda och hennes arbetskamrater hela kvällen och stor del av natten.
jag tvingade dom stackarna att hålla käft några gånger när dom härjade för mkt under ESC :-P
Har har inte kallats Schlagerfascist för intet... :-D


det blev tillslut en mkt trevlig kväll med nya bekantskaper, och nu kan jag hänga med lite i samtal om folk som jag tidigare inte fattat vilka de var...


Slutade på Donken i sthlm-rondellen vid 2 tiden och sen fick vi skjuts hem igen. Sjukt snälla Robert! sen i fm blev det pizza på mitt gamla hak på Breda vägen . Pizzeria Vezuvio mmm gamla "goda" tider det där... :-P

Sjukt god pizza var det med.... :-)

Strax efter 13 drog jag mig hemmåt. och där var det bara att dra igång dammsugaren, byta sängkläder och tvätta dom, sen satte jag mig och gick genom min garderob (nu igen?!?!?) och fick ihop en stor svart sopsäck med skor, kläder och väskor.... :-S 

möblerade om lite grann. och så visade jag för Nicke att jag vill kopiera Lindas mysiga sänghörna med "gardiner" för sidorna...
skapligt mysigt kanske i några varma lite skira tyger, lite porrigt sådär ni

vet... ;-)  Får se om han går med på att kopiera....

och så lagade jag mat som blev klar precis till Nicke kom hem. Åt dock inget, eftersom pizzan simmar i magen än....


Förresten tog Nicke bort stygnet från mitt finger i går... det var obehagligt och läskigt.... :-/ men men skönt att blir av med det.


och Imorgon är det dags att återgå till jobbande en sjukt lång vecka....

Bit ihop!


Fortsatt trevlig 17 mai! :D
Hurra hurra hurra för Norge!
Både till 17 mai och klart den överlägnsa vinsten i ESC :D

Jag ska boka sovplats hos Mammas Kusin som bor strax utanför Oslo om jag har råd att åka nästa år.... Det är en punkt på min "bucket list"

Ska lägga upp den här någon gång... :D

Puss puss!


Ovido - Quiz & Flashcards