Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Hella - 8 maj 2009 18:30

Japp smarrig och sjukt mättande lunch på O´learys idag :)
bra jobbdag. lugn och inte alltför ansträngande...
sen till viberga. handla lite. Nästa månad ska jag köpa ankel vikter som jag kan ha på vattengympa. 129:- på Viberga. Nog billigaste man kan komma.

iaf i finspång.


och ikväll... hehe...så skulle vi grilla vare sig vi ville eller inte...

Och vi hade vädretsmakter emot oss.... Mitt i allt kommer störtskuren och monsterblåsten... *haha* Nicke får bära in hela grillen under det lilla taket vi har till undervåningens ingång.... *LoL*

det var underhållande att stå inomhus då... ;-P


Tjao snackade just med Freak angående imorgon, och skärblacka...

Jag vet inte.... :-/

känns som att jag skippar....


Se om jag ens orkar upp på spinning imorgon förmiddag.

Hoppas det iaf...


nä kramas med karln lite. knappt sett han i veckan känns det som.....


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards