Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Hella - 13 maj 2009 18:02

idag fick jag äntligen tummen ur röven och promenerade 45 min.

svettigt som få. men det var skönt.


imorgon ska jag följa med 2 jobbarkompisar och hälsa på en 3:e ute i bushen.. :) tidigt ska vi dit med.
Sen om det är bra väder fick jag order om att rensa uppfarten på gräs och skit... fan gjorde ju det förra året.... :P
jobbigt att bo i hus när man måste göra det varje år... :/


fick papper från kommun om min löneförhöjning med.
en öknig med 617:- i månaden from april, men får det retroaktivt nu i maj.

Kanske jämnar ut sig då eftersom jag tog ut sjukdom mån+tisdag denna vecka. Om typ 3-4dagar kan jag kolla vad jag får ut denna månad så jag vet hur det ser ut.... Hoppas bra... :)


Snart är det finspånga marken oxå :)
och sen är det ju midsommar med :)

får se vad vi hittar på, jag ska jobba natt midsommardagen

och afton jobbar jag till 13. Nicke och jag snackade om att dra till Igelfors eller sommarstugan och mysa lite med hans föräldrar....


Sen den 5:e september är det ÄNTLIGEN syskonfest igen :-) *hurra!*
ska komma ihåg att kolla om jag kan byta pass med nån på jobbet...


Och så ska jag övertala Nicke att vi ska till Gröna Lund i sommar :D

Nån som vill på?! fast jag ska inte bjuda in massa folk, men vore kul att åka upp några bilar med folk :D

Ovido - Quiz & Flashcards