Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Hella - 6 februari 2010 14:19

Äntligen är bloggen tillbaka...

Hade massa saker jag tänkt skriva om men nu har jag ju klart glömt det....


har natt helg denna helg  :(
lite trist när det är melodifestival. men jag ska se det på jobbet ikväll.

måste därför åka tidigare till jobbet för att inte missa något ;P

Ska åka förbi ica och köpa mig en påse ostbågar och smaska på :)


Nicke ska på spelning ikväll i Linköping

Så det blir tidig middag idag.

Det blir hemmagjorda hamburgare och pomme. Med Frisco bröd! :D
Japp hittade Max Frisco bröd på viberga :D Gött...

Men hittade inte deras vita dressing (eller någon annan för den delen)

Den är min favorit, den som är på Supreme burgaren :D


såatteeee... hungrig :D


Imorgon kommer nog en åsiktsblogg ang melodifestivalen....


Trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards