Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Hella - 7 februari 2010 10:31

tjao Melodifestival på jobbet är väl inte riktigt det bästa. Men så är det.
Nästa vecka är det ju 20års fest med. Undrar hur mkt liv det blir om jag kräver att få se på del 2 där? :P


här kommer iaf mina åsikter om låtarna....


1: Ola - rätt trist egentligen som vilken poplåt som helst. Men när jag hörde den andra gången blev den lite bättre. Tror den kan funka på cdskiva.

borde förbättra sin scenshow till nästa gång iaf. Det var väl rätt självklart att han skulle vidare på något sätt. med så många småtjejer som röstar.

2: Jenny - WTF? underliga kläder, vad hade hon på handen? Det associerade jag till snuskiga saker iaf.... Svårt att fokusera på låten med det man såg. Tror att låten var okej faktiskt.... - Självklart skulle hon inte vidare.

3: Linda - helt ok, fast samtidigt lite för trist. men gillade den lite grann...

4: Pain of salvation - Satt och väntade på att låten skulle komma igång, eftersom jag läst/fått för mig att det skulle vara hårdrock/metal....Plötsligt var låten slut....
Men så jävla bra den var! Synd att den bara kom till 2:a chansen. Ett måste i stora finalen!

5: Anders - Är musikalartist och en duktig sådan. Med det sagt så bör han hålla sig till musikaler och skippa "radio pop" Fruktansvärd.

6: Jessica - dom tjötade att det var 2010års "empty room" Men verkligen inte. Misstänkte att den skulle vidare och med de som fanns att välja på så var det inte så mkt att diskutera

7: Singel - Lyssnade knappt på denna (jobbade lite just då) Men det lät inte så kul.

8: Salem - Han är så söt. och har en speciell stil. Me likei.... Helt rätt att komma vidare.


Så där. Mina åsikter.


Idag blir det body pump och sen off to work igen.

Ovido - Quiz & Flashcards