Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Hella - 25 februari 2010 18:47

hittade absolut ingenting på ingelsta idag... vi gick i alla butiker utom MQ för där har jag endå inte råd att handla....eller min storlek för den delen....

Apropå storlek... :-D  Förra året fick jag en klänning av Lindzy. Kunde inte ens knäppa dom 3-4 översta knapparna... Jag fick för mig att testa den ikväll eftersom det inte finns något kul/snyggt i min garderob.... och jag får på mig den...
Det är inte mkt plats för annat, men jag får på mig ett par tjocka strumpbyxor och ett linne under, för jag vill ha översta knappen öppen.... men det är tajt...
Kolla bilddagboken, la upp en bild, dock inte världens bästa kvalitet men iaf....


Nicke och Andreas satte upp projektorn igår och testade bilden lite grann... Hann se lite, helt sjukt stor skärm... 90 tums skärm! :O

Ska se någon film imorgon kväll på den :) Ska bli spännande.


imorgon ska jag iaf ner till centrum och handla dricka till lördag och kolla inne i klädbutikerna iaf.... Om jag inte kan sitta i klänningen så är det ju illa....

Finns alltid mjukisbyxor ;P

Eller en kjol eller nått... får väl lösa det....

Ovido - Quiz & Flashcards