Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Hella - 23 februari 2010 17:33

idag blev jag väckt av Nicke som sa att det droppade vatten inne i hallen....

bara att ta sig upp och klä på sig och ut i kylan, Nicke upp på taket och sopade snö och sedan hackade vi bort så mkt tills det slutat droppa, vi vet vad problemet är men kan inte riktigt göra något åt det nu när det är 70kg is i våra hängrännor....

Så vi får helt enkelt hålla koll.....


Sen började jag baka och fick skicka iväg Nicke att handla då sockret var nästan slut. Men sen kom jag igång. 2 satser med Sockerkaka en "vanlig" och en med kakao. Och så blev det 2 satser muffins 1 med kakao och 1 som blev blåbär och några hallon. Tror äggen räcker så jag kan göra en sats imorgon med om jag vill.

Då gör jag kanske mer hallon och blåbär.... men vi får se.
Hade ju en tanke att ge mig på att göra kanelbullar med i veckan....

Som en annan hustomte.... :-P   Men men det är sådant man får fördriva tiden med när man inte har så mkt arbetspass.


    MUMS!


om en timme blir det att dra till Medley och "jobba" lite....Känns inte som ett jobb att stå där framme, det är som att åka upp och träna. förutom att det är jag som bestämmer....


anyways.... hare gött.


Av Hella - 23 februari 2010 11:54

att jag vill - raka av mig håret rätt så ofta.
att jag har - planerat att dra till USA nästa sommar (inte ens mina släktingar)
att min senaste kyss - var så underbar som den bör vara
att jag lyssnar mycket på - Kent igen... haft uppehåll

att jag funderar på - om jag någonsin kommer bli bra i ryggen
att jag inte gillar – att ringa folk när det finns msn & FB
att min första riktiga kyss – var usel.

att jag avskyr - när det inte går som jag tänkt
att jag gillar – att pyssla, fast jag inte är så bra....än....
att jag alltid kommer att – ha svårt att kontrollera mina uttalanden
att jag blir förälskad i - "småpojkar" med polisonger
att sist jag grät var – sorgligt nog när Hellner tog guld
att min mobiltelefon är - Nickes gamla
att när jag vaknar på morgonen – drömmer jag oftast något snuskigt
att innan jag går och lägger mig – har ajg en viss ordning jag måste vända mig på, och köra med fötterna
att idag har jag – huggt is från taket och stuprännan
att jag just nu tänker på - att komma igång med att baka
att i kväll ska jag – träna en liten grupp människor igen
att i morgon kommer jag – åka till jobbet... :/
att jag hoppas – det blir ett bra år

att jag verkligen vill - ha superkul på lördag! :D

Ovido - Quiz & Flashcards