Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Hella - 19 februari 2010 12:04

vilken dag och den har ju bara börjat!

gick upp 06:30 (nytt rekord...) på med kläder och ut och sopa sig fram till bilen.

fan tog 10min att ta sig till bilen + runt om....

07:30 körde jag igång med vattengympan rullade på som vanligt förutom att det var en instruktör med och körde.... :-S blev lite nervös men det rullade på

Sen åkte jag hem och käkade lite yoggie och banan.

Sen var jag tvungen att åka tillbaka och köra en Pensionärsgrupp....

åhåjaja! hahaha skrattade rätt mkt och dom tjattrade så vi drog över tiden massor!

det var iaf roligare än jag trodde... Tänkte att det skulle vara ett par tjuriga gamla tanter.... hihi dom hade badmössor på sig med *fniss*


nu är jag iaf hemma och ska lite senare åka tillbaka till Medley IGEN (!) för att käka lunch på O´learys sen så är det dags att jobba 15-20:45 så jag kommer nog somna som en stock ikväll.... hoppas.....

sen imorgon är det att jobba 8-16... pust... blir ju till att sitta inne hela dagen....

Hur ska det sluta.... :S


så är det ha en bra helg på er där ute!


Btw - läste klart Jenna Jameson och Marilyn Mansons biografier på 4 dagar.

JJ var mkt mer "underållande" om man kan kalla de hemska upplevelserna för underhållande. och MM var bara knark och massa underliga "lekar" och om tiden innan/till Antichrist superstar skivan. jag tror inte ens jag har den jag började lyssna på honom - Mechanical Animals som kom efter A superstar.

Anyways... så var det med det.... Det går fort att läsa när det är intressant....

Andra böcker kommer jag ingenstans med....


bara det. bye


Ovido - Quiz & Flashcards