Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Hella - 8 februari 2010 21:36

efter jobbet åkte jag med ilfart till sjukan för att finna tid till sjukgymnasten.
Hade inte behövt stressa var bara en äldre herre före mig.
Dom vet förstås inte vad som är fel. Men fick en tid om 2 veckor.
då får jag väl lite övningar som ska mjuka upp ryggraden och musklerna runt om.

Tyckte även att jag skulle börja med Core Övningar.
Så när jag kom hem kollade jag core boll passet och det var ledigt. så jag var på det ikväll.... Det var super svårt! vet inte om det är min usla magmuskulatur eller om det var vädligt svåra övningar. Fick dessutom väldigt ont i ischias... :/

Men tror jag ska försöka att göra hemma istället.... och bygga upp lite....

Var även uppe och gick genom mitt h20 pass som börjar på fredag morgon.

Fick klart godkänt och så fick jag även ta PRO´s h20 pass måndagar efter lunch typ. :P  Så nu sitter jag och försöker lista ut vad pensionärerna vill höra för musik.
Tror det blir lite mer svenskt och kanske lite "gammalt"....


imorgon är det gympa som vanligt klockan 19....

Får se om jag har sjukt mkt träningsvärk imorgon ... :S


Kramkram!

Ovido - Quiz & Flashcards