Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Hella - 27 februari 2010 13:05

Hurra hurra på Fridas Födelsedag!!!


hittade inget i stan men i går var jag nere på centrum och hittade 2 toppar som jag köpte, hade även kunnat köpa mig en klarblå klänning/tunika men har inget bra skärp som passar så det fick vara....ville ha en andra åsikt med för den delen.

men men... har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll egentligen.
Antingen blir det klänningen som jag pressar mig i... haha så illa är det inte men nästan. Eller jeans och den tuffa Tiiiger toppen jag köpte :)
får se hur jag känner mig.  Det gäller att känna rätt humör för rätt outfit.

så måste jag ju ha mina stövlar ikväll med.... hoppas det töar så mkt att man inte halkar runt... :)


jaujau... ska käka lite lunch senare och sen är det att piffa och fixa oxh vid 17:30 åker vi! :D

Melodifestival och SSP ihop med en födelsedag :D


Trevlig kväll på er!

Ovido - Quiz & Flashcards