Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Hella - 12 februari 2010 14:48

idag är det fredag för er där ute som inte är uppmärksamma... :P

vaknade sjukt tidigt i morse en hel timme innan det var dags att kliva upp....

nerverna..... Det gick iaf bra att köra vattengympa...

Det är dock skillnad mellan vanlig gympa där du endå står face to face, här är man till och med i olika element. Men tror att det gick bra ingen som klagade.... :P

Jag körde tufft med dom iaf.... :P


Nicke har stans största bestlutsångest....

ligger dom en tung dimma över hans huvud.

Mindre kul att ha honom hemma... eller nått... :/


Igår var jag jätte bra i ryggen hela dagen, nästan ingen smärta alls. :)
Idag är det lite ömt, antagligen efter gympan... men så är det.... kommer och går...

Kan ju inte sitta hemma konstant och vila ryggen....
Smärtdagboken fortsätter jag skriva i :D

inte allt för dumt det där...


nu sitter jag och ser på Changeling.

sen blir det kycklingspett med hasselbackspotatis :D


Imorgon är det party i Jursla





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards