Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Hella - 10 februari 2010 10:42

det enda som var igår var molande smärta i ryggen - träningsverk efter corebollen.

Tror det är bäst att börja hemma med "lättare" övningar....
Bara att pumpa upp bollen igen då...

kom även på igår att jag ska skriva en "smärt dagbok" När jag har ont, Vart det gör ont, hur smärtan känns - och vad det kan bero på.

Är ju rätt bra att göra det i 2 veckor nu innan jag ska till sjukgymnasten igen.

ibland har jag mina stunder.


går på gympan var det rätt många som kom :)
och 2 st kom fram efteråt och tyckte att det var bra :)
kändes extra kul då :D


Äntligen har mitt vattengympa häfte kommit med.... efter mkt om och men....

Hoppas det är något att ha efter alla denna väntan och krångel.... :/


Idag blir det lunch med Tess på Peking buffe och Friterad ananas *yummie*

Sen direkt till jobbet....


Ha en bra dag där ute!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards