Alla inlägg under november 2008

Av Hella - 12 november 2008 16:40

VARFÖR!? varför!? varför finns det inga företag i Sverige som flyger till Chile och har San Alfonso del Mars som hotell?

Enligt deras hemsida är det sjukt dyrt iaf... man vill ju vara där i 1-2 veckor.

Hittade en länk till aftonbladet från Ann-Sofies blogg

världens största pool....


oh dear lord. I wanna go!


http://www.aftonbladet.se/resa/amerika/chile/article942145.ab

http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_814797.svd 

http://www.sanalfonso.cl/ingles/main.html


Av Hella - 12 november 2008 14:07

lyckades boka träning på söndag....*pust* men det var fan nära att det misslyckades... :S fattar inte att det är så populärt....


hehe, när jag och Lindzy fikade igår. så kom vi in på gamla klasskompisar, har hittat någras bloggar. Kul att kolla hur deras liv ser ut nu för tiden...

Men det jag reagerar mest på att så många skaffar/skaffat barn, grattis till dom om det är vad dom vill ha!

Men barn finns verkligen inte i mina tankar än på några år. (om det överhuvudtaget kommer finnas tankar om barn, som inte är adopterade, för det är något jag har velat i flera år, innan Angelina Jolie gjorde det "inne")

Men klart vissa är redo tidigare än andra, men jag har svårt att se att jag har levt mitt liv tillräckligt för att skaffa barn, vare sig man vill eller inte så förändras livet med barn, visst vissa fortsätter festa eller vad dom nu gör med livet som om inget hänt men... ja...jag vet inte ens vad jag ska skriva.

JAG är iaf inte redo att ge upp mitt bekväma liv för sömnlösa nätter, bajsande och skrikande bäbisar, hur söta dom än kan vara när dom sover, ler/skrattar och är glada.... :P


Kollade på "dom kallar oss artister" på svt igår. Marit Bergman.
helt otroligt tufft att man kan "beställa" hem henne för en privat spelning.

Nu vet jag ju inte vad det kostar med skapligt najs...

som sista låt spelade hon min favorit som får bli dedikerad mina vänner


Dagens visa:


I will always be your soldier
I’ll be marching by your side
I’m not deserting
I’ll be there for you
Oh please please believe in this oath allegiance

Oh, I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles

and will be marching here right by your side
Av Hella - 11 november 2008 18:21

idag träffade jag Lindzy, vi har inte träffats sen *ja vi räknade faktiskt efter...*  strax innan hennes födelsedag i JULI, innan jag drog till Arvikafestivalen... sjukt länge....

Vi satt på Px2 och fikade, hon på en chokladkaka och jag på en supergod ciabatta med salami och brie ost. och till det varm choklad...*mys*
vi snackade massor.... tiden bara sprang iväg, sen gick vi till skobutiken *ovanligt? - Nä*  Linda köpte dojor för 1200:- och jag köpte en skjorta i butiken brevid för 350:- (se min bilddagbok)


nu sitter jag iaf här, har käkat och Ncke orkade inte träna ikväll så...
ska nog dra upp och simma imorgon 1km.  så har jag ju vattengympa på fredag och styrka på söndag...

På torsdag ska jag till en arbetskamrat och kolla vart hon bor...*på landet*

jaujau... Önskar att canal+ kunde visa mera nya House, tack...
har ju inget att se på tisdagkvällar... :P


Lite hiphop toner i

Dagens visa:
Eyo gringo, eyo gringo
I heard you want some marijuana
Or some pure white coca
Eyo gringo, eyo gringo
You see I've never been a smoka
I'm just your neighborhood deala


Av Hella - 10 november 2008 17:08

Dagens visa:

Ingenting, ingenting i min kalender idag
Inga vänner kvar
26 bor i andra hand och har inge kul borde ta mig ut
Stackars mig ingen bryr sig om lilla jag
Jag vill höra någon säga mig
Att imorrn blir en bättre dag




http://se.youtube.com/watch?v=bJeiLqfwDhc
Av Hella - 10 november 2008 11:13

sådär, simmar 1 km. men trångt var det.
fasen att dom inte byggde längre+fler banor när dom endå höll på...

blev sjukt sugen på choklad på hemvägen. men det är bara att bita ihop.

Fan helt otroligt att jag hållt mig i 1 vecka *stolt*

det kanske kommer att gå det här, vilket innebär att man har blivit avsockrad och kanske inte ens behöver äta godis mer i hela mitt liv...

okej jag kanske överdriver, men ja, inte alls ha det där suget flera gånger i veckan utan bara någon gång då och då. det vore väl helt underbart.

Sen efter jul ska man kanske köra 1 gång i månaden med godis på en lördag

tjao vi får väl se, men på julafton lär det bli sockerchock...hahaha

men måste säga att ibland kan jag tänka mig att åka till statoil för att köpa mig en chokladkaka.... :S

 fortfarande lite sugen på frusen mjölkprodukt från B&J

Av Hella - 9 november 2008 13:12

skönt att träna easy line på helgmorgonen :)

idag är det städdag, ska strax köra igång.
och så ska vi åka och handla sen med.... spännande mat nästa vecka :)


idag ska jag även byta pass på jobbet, poolen ringde nämligen.
jag ska jobba natt i natt istället för dag imorgon.

får fråga hur jag ska skriva upp det.... :S


jaujau. städa....


Dagens visa:

You’re the kinda girl I’d take home to mom
If my momma was dead.

Av Hella - 8 november 2008 15:26

Nicke ballade ur för träningen i morse.
men jag åkte, hann tom en power walk på 20 min innan

super tufft pass idag, skönt. genomsvettig. hoppas det blir lika imorgon.


har suttit och glott på reprisen av EMA på Mtv med Freak

När jag lyckades pricka in flera vinnande/förlorande artister så säger jag:

Jag kan se i syne!  *LOL*
vad jag menade var ju att jag siade (såg in i framtiden)
(jag hade inte sett Live så jag visste faktiskt inte redan vilka som vann osv)


iaf, nu är alla borta och jag är ensam hemma, funderar att dra på en film...

ätit massa frukt, och lite salta pinnar.  inte farligt sötsug idag. *pust*

det blir antingen pizza eller kycklingkebab idag iaf...


Dagens visa:

Go on, believe, if it turns you on.
Take what you need ‘til your body’s numb.
Prostitution is revolution.
You can hate me, after you pay me.
My submission is your addiction.
So just get out while you can.


Av Hella - 7 november 2008 21:10

jahopp, hemma från extra passet, gick ju lugnt och smidigt till så....
nemas problemas....
Sitter och små glor på Idol, ville mest se Lars... han är bara för skön...
och jag äter lite salta pinnar... men börjar redan tröttna...


har tagit med mig nästan allt från jobbet som är mitt, endast 1 liten jos och lite honung står kvar. tänkte vara snäll att plocka bort så mkt som möjligt så den som jobbar vid flytten slipper bära på mina grejer....

hur flytten av våra grejer nu kommer gå till :S
Jobbar måndag och hela helgen nästa vecka, flytten ska tydligen ske på onsdag.


mmm ser reklam för Kent boxen som jag vill ha...
har visserligen alla skivor men det är ju nya omslag och några nya låtar...
julklapp! :)


aja. nu ska jag flyga tillbaka till högstadiet när man lyssnade på Thunderdome skivor... hahaha.... om ni känner till vad det är... ;)


Dagens visa_har redan varit... :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards