Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

outfit planer till lördag...

Av Hella - 22 februari 2010 15:17

sådär ja.... var uppe hos Lance idag och han knäckte mig nacke och övre delen av ryggen.... fan det lät som en knäckemacka..... knak knak knak. hela vägen...
vad ska man göra ligger i underkläderna med händerna bakom huvudet i hans armar... jo man fnittrar.... trodde inte jag skulle behöva klä av mig idag... men men han har sett nakna kvins förr antar jag....

vi (jo även jag har haft det i tankarna) misstänker att problemet sitter i bäckenet/höften. och fick en ny tid nästa vecka och då blir det bollövningar :)

Och jag vet att när jag körde med KA så körde jag ju dom där bollövningarna rätt mkt det var ju 1 gång om dagen men fuskade ju ibland. Men då hade jag iaf mindre ont. och visst att ryggskottet nog gjorde sitt med. Men det är bara att pumpa upp bollen igen (vart jag nu lagt den) och köra!


gick förbi bokhadeln och köpte lite blommor till scrapbook lådan... och glömde att jag skulle åka förbi den där lilla stugan på östermalm. Ska se om jag kommer ihåg imorgon kanske....


ska vid 17 tiden dra till Medley och få lära mig DHLR
D = ? HLR = Hjärt och Lung Räddning. vi ska få lära oss Defibrillatorn. D kan kanske stå för det?  Ska bli mucho spännade...


Frysen är full av rester så det blir frysta rätter nästan hela veckan.

Hoppas allt löser sig på lördag iaf. ska till stan på torsdag och kolla efter ett par byxor iaf.... har en outfit i huvudet men vi får väl se hur det går med den... ;P


Püss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards