Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Hella - 1 oktober 2009 19:53

kände att jag var tvungen att skriva att jag gav mig fan på att gå på det jävla bandet ikväll....

30min i låg fart, 2km....  som högsta hastighet blev det 4,6 km/h  fan det är ingenting!!!

men men kände att det var jätte jobbigt så medelfarten var 4,4.

fick ont i ena benet med. *Gnäll gnäll!!!*


men det känns skönt att jag iaf körde lite...
imorgon bitti/förmiddag ska jag gå igen. lugnt och fint....


egentligen vill jag se Änglagård som är premiär filmen på SF kanalen.
Men det är ju criminal minds ikväll så det går ju inte.
och så spelar jag in en annan film... :P
men det är ju canal+ vilket innebär att det kommer gå runt ett x antal gånger.... :P

Av Hella - 1 oktober 2009 16:14

tjao idag kom jag iaf upp vid eller... fan oxå... kom ju upp eller... hahaha jag minns inte... men det var nog bara strax efter 10.

Jag måste verkligen komma igång med träning igen... jag gör ingenting om dagen och sover jätte länge....
det jobbigaste är att på fredag kväll börjar min längsta vecka shit...
kollade just och räkande att det är 12pass på varandra.... visst jag slutar 10:15 på lör+sön men börjar jobba igen 20:15... sen var det nån dag då det är Pmöte 9-11 och 11-15 är det jobb...

så där försvann ju verkligen hela dagen...

Och så blir jag arg för jag ställde mig på vågen i morse. jag har knappt ätit på 1 vecka. oftast bara 1 mål med lagad mat per dag.... Visserligen i början av "sjukdomen" var det lite godis oså med men inte sen i typ fredags.

men jag går bara upp!!!! och jag vet att jag inte rört på mig, men eftersom intaget av mat avsevärt minskat så borde det kanske jämna ut sig...

bah. tänkte beställa från modifast, det skulle gå på strax över 1300:- för 4 veckor 2 mål/dag.

tror jag väntar ett tag till blir väl nästa månad istället...som skrivet är det ju ullared denna månad med.
Nicke och jag firar även 5årbröllopsdag...


kollade på The ugly truth förrut med :D ja är en sucker för romcoms (romantic comedy)

hihi supersöt.... :-) Väntar på att the proposal ska komma ut med...


aja... hare bra... och glöm inte kolla min bilddagbok, har just lagt upp sjukt roliga bilder som jag tagit med nya camen på datorn.... *ROTFLMAO!!*
jag grät mellan fotona... av skratt... :P
*nicke har inte samma humor för han tyckte inte det var lika kul som jag.... * :P


Enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards