Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Hella - 6 oktober 2009 17:46

idag var det Pmöte och jag bjussade på mina muffins.... dom åts iaf upp... sen om dom var goda eller inte var det ingen som sa något om.... :/

sen var det att jobba till 15. och hem och skörda ;-) och laga mat.


ringde och bokade in mig på djupvattengympa på fredag morgon....
och står på 2:a reserv till imorgon kväll... Nu måste jag ju kunna komma igång med träningen igen....

tyckte det var riktigt skönt att gå ute igår kväll så det är kanske något att fortsätta med... ?


har lite mysplaner för ikväll så då blir det ingen promenad ikväll... visserligen om det blir bra väder imorgon kan jag ju gå till jobbet.... jobbar kväll... fast nej det går ju inte.... Greys börjar ju 21 och då hinner jag inte hem....

men jag kan gå på löpbandet på morgonen istället  :-)

på torsdag är första vikt-dagen, 1 vecka efter att jag börjat med bars/modifast. har inte kunnat träna så som jag vill men det kommer jag snart igång med.... *som jag säger var och varannan vecka, är det någon som tror på mig längre...? :S *


beställde present till Nicke igår (eller oss.) i bröllopspresent . 2 biljetter till Magnus Betnér i december. :D

Hoppas bara inte att han går och kommer på det med... :S


imorgon ska jag äta frukost... :D
ska bli gott, planen är att baka scones med grahamsmjöl och linfrön i, lite nyttigare iaf. och tänkte ta en tallrik med yoghurt med banan och russin. det kan väl inte vara så dålig frukost?

sen är väl tanken att frysa in brödet med... det är ju jävligt gött :D Annars smäller jag väl i mig 3 kakor på 1 dag... Det har ju hänt förr...


Förresten så är det "p-ass fest" för kommunanställda p-assar i november....
2 från min arbetsgrupp är med i kommittén som ordnar... ALLA i min grupp kommer medans en annan grupp på 7 personal inte kommer alls. det var typ över 90pers som var bjudna och endast typ 30pers som hade tackat "ja" det är kasst tycker jag. hur ofta gör kommunen något liknande för oss stackare?
ingen julklapp blir det i år heller... men det klarar vi oss nog utan....


aja ska glo lite på tv och så innan det blir mysa av... :D


Måste skicka med en låt bara... hörde den på vattengympan och tyckte den var riktigt bra :P

Hade gött


Ovido - Quiz & Flashcards