Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Hella - 20 oktober 2009 10:17

jau, det kan bli en fest på halloween.... Utklädning är valfri. *ingen utgång*

hemma hos oss....Blir lite vanlig fest och som sagt de som vill får klä ut sig.

Jag kör på en enkel grej :P  Brainiacnörd :P och under kanske en av dom sexiga brainiac tjejerna...

eller nått.... :S det kommer bli på fredagen med, eftersom jag jobbar helgen. (lör+sön)

Får be nicke att ringa runt till lite folk för att se vilka som kan komma.
så får vi väl se vad för typ av kalas det blir...


Har varit upp sen 06:50 och har varit på h2ogympa och nu är jag jättetrött.

ska nog somna en stund på soffan när nicke dra iväg på något jobb...

han fattade inte ens att jag vart borta och tränat eftersom han kom upp efter att jag kommit tillbaka... :P


ska fixa iordning en macka till imorgon, och sen ska jag koka varmchoklad att ha med mig
(men det gör jag imorgon bitti)


Nu på fredag är det troligtvis kalas hos T&S då T fyller år (på våran bröllopsdag)

funderar på att vara nykter, fan festa 3 helger på raken när man knappt äter känns som en rätt kass ide :P

Men jag har inte bestämt mig än :P


tar en dag i taget nu först. ullared imorgon :D


Ovido - Quiz & Flashcards