Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Hella - 16 oktober 2009 14:13

idag var det upp med tuppen och köra på djupvattengympa.
det är så skönt när den är i undervisningsbassängen 160cm djupt och runt 35-37grader varmt i vattnet :D
iaf på kallar mornar...

Sen har det mest blivit dator sittande.

Mediterade en stund och sedan la jag mig och sov en liten stund på soffan.

Nu har ajg piffat till mig lite och väntar på att vi ska åka och bowla med danne & frida.
Frida och jag som båda är urusla på bowling (och kägel) ska vara på en bana och vi ska ha sargen uppe!

Så vi åtminstånde har en CHANS mot grabbarna som är uppväxta med kägel och deras föräldrar var faktiskt typ med i EM eller nått...

Sen kör vi på buffén oxå, det ska bli spännande jag har aldrig varit på den "after work" så :)


Känner ett litet sötsug pga mensen.  Men jag köpte ju annanas i skivor häromdagen och det är ju sött.
så det för det bli ikväll när jag tittar på Doobido :-P


Planerar att "köpa spotify" - alltså betala 99:-/månaden... det kan det vara värt....
Åh förresten är det någon som är sugen på Halloween fest på fredagen 30:e ?
Jag vill gärna komma och vill gärna att det ska vara maskerad! :P Kan inte nån höra av sig så kan vi snacka om saken? ;-)  Förra året fick jag mitt maskeradbehov dövat av höstfesten men det blev ingen iår. :(

Och jag är sjukt avis på Robin som ska ut till Ryd *tror jag*  på världens maskerad!!! *JAG VILL MED!!!*


Igår gick det bra i kören, började med en av låtarna vi ska köra Loa (Falkman) med.
Den går så sjuuukt högt... men hoppas att jag kan köra ut till Hällestad på söndag 14-17 då är det en sångpedagog där som ska hjälpa oss sopraner och höga altar.
Åkte även hem till S&T en snabbis och lämnade kortet till Ronny och snackade lite skit.... <3


Knet  är åter i gejmet :)

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5966226.ab


Ovido - Quiz & Flashcards