Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Hella - 24 oktober 2009 13:53

mm igår blev en härlig dag!

först var det toastskagen och varmrätt oxfilé med ostgratinerad ugnsstektpotatis med rödvinssås

och vitchokladpannacotta till efterrätt (L)

det blev till och med över så det blir efterrätt idag med :P


sedan myste vi ihop med mjukiskläder på ;P
framför tvn med en norsk film; Max Manus

helt okej, sen blev det cirkus Möller och lite annat innan lilla jag var så trött att jag måste sova... :)

så upp idag och på spinning och därefter drog vi ner till centrum en snabbis och köpte lite smink till mig och lite middag till idag.

Inne på Ica Hårstorp nära kassorna höll jag nästan på att svimma! :P jag började flåsa och kastade mig mot frysdisken för vad såg jag där om inte en hel hög med Ben&Jerrys glass!!!!
Mitt liv är komplett!! :D:D:D:D:D:D:D


  

Äntligen slipper jag köra till stan för att få mig lite najs glass alltså :P


Jaojao ska plita på lite födelsedagskort nu :P

Blir kalas hos T&S ikväll :D
Nicke är nykter eftersom han ska på tatueringstid på måndag och känner sig lite förkylning på g....

Men vi har kul iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards