Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Hella - 5 oktober 2009 20:50

jahopp idag var sista natten eller igår ska man kanske säga... innan fredag+lördag natt

Nu är det bara att jobba resten av veckan... :)
imorgon är det pmöte och jag ska ta med muffins som jag bakade... så dom inte blir dåliga i frysen...


promenerade från NiF med jobbet idag. typ 45-50min rask men endå lugn prom.

och "nu" övertalade jag nicke att gå en härlig höstprom.

vi gick bort till dill och nicke drack kaffe.  sen gick vi hem igen... och vi glömde att ta med/på oss reflexer... *fy!*
jag som annars är jätte noga med det....

men det var riktigt uppfriskande... :D trots att det bara var 3 grader te nu när vi gick hem.


tänkte nog ta mig en kopp te eller varmchoklad och mysa ner mig i soffan....

sen är det Roast på Berns. äcklet från Skara.... kan bli mkt underhållande, hoppas Betnér är med :D
han är bäst... åh ska kolla om dom släppt biljetterna till honom i dec.


Hare gött fölk!

Ovido - Quiz & Flashcards