Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Hella - 3 oktober 2009 17:38

idag blev det först att glo på the proposal i underbar romcom anda *japp, sagt det förr jag är en romcom lööver*

sen kom nicke upp och vi kollade på "allt flyter" - söt men inte så jätte bra.


nu håller vi på med mat, potatisgratäng och kyckling filé 

ska bli gott att få varm mat i magen efter 4 bars idag.

Men jag kör på. har ätit 2 "småcitrus" till mellanmål oxå.

Känns som en bra uppbyggnad.
Sen kommer jag kanske ändra lite att jagäter frukost istället för middag. men det borde väl inte spela någo större roll... Antar mina gratisprover kommer på måndag. Ska bli spännade men inget jag sätter livet på.


ha en bra helg på er....

Av Hella - 3 oktober 2009 10:53

Som ni ser så har jag skrivit ett låst inlägg... ni som vill ha lösenordet får kontakta mig via: msn, fejjan, mail osv...



Av Hella - 3 oktober 2009 10:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards