Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Hella - 8 oktober 2009 17:40

japp idag har gått bra. tack vare vågen som ställde in mitt humör imorse... :)

Tess undrade hur länge jag skulle hålla på och jag vet inte... planen var ju 1 månad först.

Men jag vet inte.... funderar på att komma under 90 strecket, en bit under 90 där jag känner mig "säker" och kan försöka komma igång med matplanen och mera träning.

och så är det så skönt att var UTE och gå på hösten (så länge det inte regnar) det har jag inga kläder till än så länge... det är så friskt och så.... på sommaren är det verkligen jobbigt att promenera *Tycka*

 

planen är på lör eller sön få ihop ett gäng som vill promenera runt Gron här i Fimpen.

och med promenera menar ajg självklart en powerwalk runda :)
Men bara om det är bra väder... vilket jag verkligen hoppas på :D

Har aldrig gått den rundan och det vore kanske en perfekt runda att köra...

jag vet inte hur långt det är eller nått men men...


aja. ska iaf ut till Hällesta och köra lite ikväll...

blir mkt krångligt med mina serier ikväll... :S
inte lätt när en tv styr ens liv, men det är väl där livet sker? *bloggnamn*


ha en trevlig kväll iaf! :D

 



 



Av Hella - 8 oktober 2009 07:34

hurra! med minimal motion & för många bullar i söndags... *skäms* och så vidare...under 1vecka så har jag kommit ner 0,8kg. :D
gud vad det känns skönt! om jag kommer igång igen nu efter sjukdom så kan det ju bara rasa till :)

Måste dock ner till apoteket imorgon och köpa 2 paket. mina har typ tagit slut och dom jag beställde kommer ju inte förrän nästa vecka.kände bara att jag var tvungen att dela med mig lite innan jobbet....
skriver med i em. planen är att åka ut till Hällestad på kören med.... :)


ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards