Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Hella - 22 oktober 2009 18:52

idag har varit en underbar dag... och det är bröllopsdag imorgon :P

sov som en stock i natt jag jag ju meddela


sen var det lugna puckar på fm, frida kom förbi och vi bytte påsar med varandra ;P


I present av Nicke fick jag en pedikyr+massage och ryggmassage på påhåret.

Egentligen skulle det varit imorgon men det blev lite krångel med bokningen....

Det var så jääävla skönt! :D Fick beröm över hur fina mina fötter är :P

och när jag kom hem stod maten på bordet och väntade :)
Plankstek super gott!!! :D
Och nu har jag färgat utväxten och ska åka till jobbet om typ 1 timme.

känns mindre kul.


Imorgon skulle jag få "något litet" till, 3rätters middag och en mysig filmkväll  <3

Jag har nog en av sveriges bästa män så är det... :D


jag känner att mina biljetter till M. Betner och mina fina kort är en skitsak jämfört med

vad min älskling gör för mig.... :/
men han har sagt att det är okej. eller vad man ska säga...


ska ladda upp bilder på mina inköp på Ullared nu efter påtryckningar... :P
Bara att klicka på länken till höger till min bilddagbok

(inte alla småsaker kanske men alla kläder och lite roliga grejer)

Håll utkik!


Ovido - Quiz & Flashcards