Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Hella - 29 oktober 2009 16:17

jahopp jobbat mina 4 timmar och sedan jobbat in 2 timmar som vi egetnlgien skulle haft till pmöte nästa vecka men då är det spruttagning :P   Man vill ju inte skaffa knorr... :P

fick med mig jobb hem med av chefen, måste gå genom hela schemat pass för pass för att se att allt stämmer

och räkna på dygns och veckovilor  *PUST*! jag som är såååååå *ironisk* bra på matte...

Ska be Nicke hjälpa mig :P

Men det får jag fixa med imorgon


Ikväll ska jag dra in till Elin och så ska vi till MuS (Make up Store) på kväll...

jag behöver köpa läppglans iaf har supit bort mitt jag hade... :/   ja faktiskt, supit bort det...

Sist jag hade det var på Ronnys fest :P

Annars behöver jag inte så mkt smink har ju hela min låda full :P


Åh Nicke har varit jätte duktig idag och strängat om guran min....

Fundera om jag skulle döpa den....

Ska väl börja träna lite på plinket då :D

Ovido - Quiz & Flashcards