Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Hella - 2 oktober 2009 15:19

blev en promenad i "morse" med. orkade köra på 4,6km/h. i 30min

sen åkte jag ner till apoteket och köpte på mig lite modifast.

beställde 3 provpåsar med från hemsidan. får väl testa dom, men jag är ju inte så förtjust i dom där pulver"såserna"

det var ju gratis iaf.

är ju egentligen väldigt anti påsdieter, har testat tidigare och gick upp igen efteråt.

men då hade man kanske inte riktigt rätt inställning och körde vidare på sin tidigare matintag.

och så vägde jag väl en 20kg mer än nu.... :S

och de flesta jag känner har gjort samma sak (gått upp igen alltså)

men självklart finns det dom som lyckas. Jag hoppas att jag är en av dom denna gången.

skulle vilja komma ner lite i vikt tills våran bröllopsdag. om vi ska ut och äta så vill jag väldigt gärna ha på mig den underbara klänningen jag köpte som är för liten över bysten.

det kan ev lösas med en bh men jag vet inte... det är ju knappt 20 dagar tills dess. och om jag håller mig till min plan fast tar det lugnt samtidigt, så jag inte blir sjuk igen...


köpte måbra tidningen med.... funderar att prenumera på den... men ville läsa den först så det inte bara är en massa skit som står i.... dom är ju inte billiga dom där jävla tidningarna... 1 lösnummer kostar 43:- :O


aja... glor på film, och kommer fortsätta med det hela kvällen. typ.

Sen är det dags att dra till jobbet.... och vad jag har hört så kommer jag inte få sova särskillt mkt inatt - i helgen... :S  fast man kan ju hoppas.

laga smarrig mat med kycklingklubba m ris :)

Ovido - Quiz & Flashcards