Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Hella - 18 oktober 2009 13:38

japp jag var jätte nervös eftersom jag visste att jag inte skulle känna någon *typ*

tänkte ju som vanligt inte så långt att jag inte ätit ordenkligt på 2 veckor och bäljar i mig som om jag jag ätit som vanligt... :P
jag blir full fort och tidigt... Sandra och Nicke var oroliga över att dom skulle behöva ringa på taxi... haha *suckers*

Jag började dricka läsk utan vodka och blev mer och mer nykter och vid 12 började jag väl dricka alkohol igen... :P

rätt tidigt tog kvällen slut endå vi kom hem vid 2.


och som på de flesta bondfester så spårade skiten ut vid 21-22 tiden eller nått....

underlig stämmning och sånt skit....

Men sen gick det bra :)

  

nu ska jag lyssna på någon underlig "intervju" som Sandra gjorde med mig ungefär vid samma tillfälle som denna bild togs.... *som fullast vid 21 tiden* som hon skickade till mig :P
(Hahaha den var rolig)

Ovido - Quiz & Flashcards