Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Hella - 7 oktober 2009 12:36

beställt mera modifastbars från deras hemsida.... har ju inte så mkt kvar... och ev att Tessie kommer förbi med 1 paket av varje till mig.... :D Mkt snällt. :D

men det går ju åt mer så... Tog på faktura oxå så det behöver ju inte betalas förrän nästa lön.


och idag kom proverna med i posten pulver - choklad, vanilj och potatis-purjolök....

Tror jag ska testa i helgen... och är det inte gott så har jag ju mina bars... :D


Aja skulle bara skriva det...


Av Hella - 7 oktober 2009 10:09

jahopp, jag bakade scones igår, med hälften grahamsmjöl och vanligt mjöl. hade ju även dinkelmjöl hemma men det vågade jag inte använda...slängde i linfrö med så det blev ju lite nyttigare än vanligt... :P

jag var tvungen att testa... skulle kanske inte gjort det men endå.... det är ju så jävla gott....

Ska snart göra iordning frukost.


Idag har jag Intro på jobbet :S  iiik... eftersom det inte är en "vanlig" intro så känns det lite läskigt faktiskt....

men det ska väl gå bra, hoppas på att det inte regnar i em för då kan vi fördriva tiden med en promenad....


Nicke drog just iväg på jobb och jag måste hämta posten....alltså ärligt talat jag har inte hämtat den sen... jag vet inte när? säkert flera månader sen... vad fan nicke har ju hämtat det eftersom han är vaken före mig... :P


Men iaf nu drog jag på Twilight med... köpte på cdons überrea. har ju bara sett en sjukt dåligt kvalité download på datorn.... så detta är nog bättre... se om filmen har blivit bättre med... :P


som skrivet dags att hämta posten, käka frukost och sen jobba kväll och rusa hem till Greys! (och fråga olle dok.)


ha en bra dag!!! :D



Ovido - Quiz & Flashcards