Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

IKEA

Av Hella - 28 oktober 2009 20:50

Ja vi drog till Ikea och kollade runt lite, hittade en taklampa till Vardagsrummet, en spot, så man kan flysa upp där hyllorna hamnade och lite tavlor.

Hittade även ett supersnytt och perfekt sminkbord förutom att det var typ 120högt eller nått....

Men det var super najsigt...  men jag fick inte köpa för nicke men vi letade efter något annat men inget hittades.

Det var helt okej.

Däremot så fann vi (tillslut) en byrå att ha i vardagsrummet.
Den satte jag till och med ihop nästan helt själv. Nicke spikade i bakplattan, det tyckte jag var lika bra.... :P

Sen när den var påplats började jag genast fylla de 3 MEGA lådorna med saker :D
Skulle dock vilja slänga i, typ filt eller nått i lådan så att det inte är så glatt... eller vad amn ska säga...
att grejerna glider runt hej vilt i lådorna (la nämligen i typ kameran osv i där)


Sen fortsatte vi på shoppingtur efter en jacka till nicke, han hade hittat en skinnjacka på nätet som sedan plötsligt försvunnit... Men inne på JC (!) hittade han en snygg svart skinnjacka som han sedan köpte :)
Och därefter drog vi till Plantagen, Alex hade ju tipsat att det fanns svarta granar där och hurra det gjorde det!

Så jag köpte en på 180cm :D

Egentligen hade jag velat plocka upp den så fort vi kom hem och testa med mina silverfärgade kulor :D
jag tro det kommer bli jätte fint! Funderar på att köpa några rosa kulor kanske att ha till  för att få liiite färg :P


Aja nu är det Greys som gäller och imrogon jobba 4 tim, ner på kommunhuset och jobba in 2 timmar och sen är det dags att åka till nkpg och hälsapå Eilin och dra på MuS kväll :D

 
 
Ingen bild

Tess

29 oktober 2009 07:30

Kul att det fanns svart gran. :) Jag skulle vilja ha en rosa balkonggran som komplement till min isblå. ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards