Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Hella - 1 juni 2009 17:02

skapligt varmt i helgen. mkt skönt. men väldigt uttröttande.
skönt att få lite regn nu ett tag.
jag känner att jag behöver vila från solen, helt slut i kropp och skalle idag efter att ha jobbat natt hela helgen, varmt på dagen och jobbat på olika saker utomhus. idag efter jobbet som var mkt krävande både psykiskt och fysiskt så kom jag hem (cyklat till jobbet hela helgen med) och då var det full rulle att åka till tippen med skit att kasta och sen handla, nu är nicke ute och klipper gräset iaf. sen blir det lite mat.
Avbokade spinning jag hade ikväll med....
som skrivet, helt slut i huvvet.... *hihi*


Alla som har lust att åka med till Sthlm den 3/8, gå på Gröna Lund och bo på vandrarhem, hänka på vettja. Vi har en full bil, men vill gärna att fler folk vill hänka på, typ sandra, tomas, tommi, anna, alex, lisa och rogga kanske...?

Who ever, bara vänner förståss.... :)


Nu blir det film.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards