Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Hella - 15 juni 2009 19:41

glömde ringa och friskanmäla mig idag, gört imorgon.
gick upp och körde 4 tvättmaskiner och sedan städade jag och bytte gardiner i vrum och sovrum. Väntar på att nya sängkläderna ska torka, köpte dom på rea för flera månader sedan och har inte ens tagit upp dom ur paketet förrän idag. Nu hänger dom ute i vinden i förhoppning att dom torkar fortare så jag kan använda dom ikväll.

Sedan åkte jag och handlade, tänkte även dra ner till centrum och köpa dricka inför fredag. blir bara några cider, ska bara hänga med svärföräldrarna och Nicke, så det blir typ trivseldricka. Men orkade inte... :P
gört imorgon, ska ju endå på födelsedagslunch hos Stina på jobbet.

Blir att ta med kasta gris och TP som jag köpte idag på Toys´R´us


ska kanske dra förbi Sända och MacTomas och överlämna en fungerande mobil till S imorgon med. Får se hur vi löser det hela.



Lägger upp en mkt sorglig bild på mig, Såg ut såhär i onsdags när det var Greys Anatomy avslutning och Izzie och George dööööör!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards