Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Hella - 6 juni 2009 16:25

jo det blev en shampokaka. haha hon i disken frågade om jag skulle ha något balsam.... :S eehh nej sa jag då kan det sluta illa för mitt hår...
2par leggings, tunna och på lagerhaus köpte jag <3 klubbor och en liten ask med Invicibility pastilles till Robin. :P


Innan vi återvände så blev det en sväng upp till örnnästet
Robins nya lya är super najs!
jag ska låna hans badkar när han jobbar :P


om ca 1 timme kommer Frida hit och hämtar oss så åker vi till El Capitano casa!


Av Hella - 6 juni 2009 09:08

Nicke har smittat mig.... med morgon-lathet!

om jag har ställt klockan så stänger jag bara av, vänder på mig och somnar om.... det är inte bra, det är väl lite medleys fel oxå, som inte har några pass tidigt på morgonen längre som jag vill gå på....


men idag gick jag iaf upp, det är ju för att jag ska med Frida in till Nkpg.

Jag kollade i min shampo burk, och måste INTE köpa shampo just nu.

klarar mig till nästa månad. men däremot leggings... fast frågan är om jag behöver köpa det nu med, det kommer ju vara  pissväder fram till nåsta vecka. då blir det ju byxor, eller mina tjocka leggings/strumpbyxor.

Ja ja, ska försöka hålla i pengarna nu iaf. tors-fre kommer skatten för oss som e-deklarerat och har ett konto. så Hurra!


BTW - Trevlig national dag! (idag fyllde även Majsan år, men minns inte hur gammal hon var när vi sövde henne.... Men puss på henne med! )


*Den 6 juni har kallats Gustav Vasas dag, Svenska flaggans dag och är nu Sveriges nationaldag. Någon gång under 1800-talet togs den 6 juni fram som en nationell minnesdag. Dagen firades till minne av den 6 Juni 1523, då Gustav Vasa utsågs till Sveriges kung och Kalmarunionen därför slutgiltigt upphörde och Sverige på nytt blev en självständig stat.*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards