Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Hella - 27 juni 2009 11:14

mkt trevligt igår ute på landet hos Jonas & Tessie med stans starkaste tacos och nykterhet.
En motala-bo som förhoppningsvis tatuerade in "pulla mig, mata mig" på skinkorna.... *mkt underhållande* :D

Jag skulle kunna tänka mig att tatuera in det med faktiskt, det var jävligt bra... fast inte på skinkorna, kanske på insidan av låret eller nått... :P


idag sket jag i att simma, hade väldigt ont i ryggen igår. Det är ju bra att vila lite med. Det blir ju cykel t&r till jobbet idag iaf. jag ska se om jag orkar imorgon med. Är ju lite kinkig med mina sömntimmar...


måste åka och handla mat med, så jag har frukost till imorgon bitti... :)


Nicke ska klippa gräset, men det lär nog inte bli förrän ikväll skulle jag gissa då det redan är rätt så varmt ute....


Blev väldigt sugen att spela strandtennis nu när jag såg det på tv....
tror att vi har det ute i förrådet.... nicke pallar nog inte... :P


aja ha en härlig lördag på er, min slutar kl15. då jobbet börjar

efter att jag varit ledig i 4 dagar.... :D



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards