Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Hella - 26 juni 2009 15:51

jahopp, världens klockor stannar, Michael Jackson är död.

Redan igår, men då sov jag.

jag har egentligen ingen relation till MJ och hans musik, han har gjort några hits som fortfarande står sig, (men det finns fler som klarat det)

kommer ihåg att jag köpte albumet Dangerous på BAND!!! :D
Gick typ i låg- eller mellanstadiet.

Men som skrivet har ingen relation till MJ.


Är det ett måste att sörja en stor artist fast man inte "bryr sig"?
Är man en ond och känslokall person om du inte bryr dig?

Med tanke att jag gråter så ögonen svider när karraktärer i mina serier dör så är det rätt tveksamt.
Att en stor musiker dör är inte samma sak som att släkt/vän skulle dö.

dom spelar inte riktigt i samma känslomässiga liga.

Jag var inte upprörd när heath ledger dog...


Jag har aldrig fattat hysterin inom musiken. Skrikande, gråtande och svimmande småtjejer, eller medelålders kvinnor....visst att man ropar, tjoar osv på en konsert, men inte står jag och gråter och blir hel jävla tokig!


Undrar om det kommer en dag när jag gråter för en avliden kändis.

Har aldrig haft sådana känslor för någon kändis än så det känns rätt så otroligt.
Men verkar som om bara Frida håller med mig.....
Nu kommer det MJ-dokumentärer på allas tv-kanaler.... *pust*




idag var det simma som vanligt sen har jag mest legat i hängmattan, solat, läst ut boken jag började på igår.

ikväll ska vi till Jonas & Tess för inflyttningsfest.... :D

Trevligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards