Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Hella - 10 juni 2009 22:29

Oh gawd!!!
så här mkt har jag inte gråtit på länge. inte ens när Denny dog.
och då grät jag massor....

Jag misstänkte att Izzie skulle dö, hade mina aningar att George skulle hamna i trubbel, men inte så här....
Fan börjar gråta bara jag skriver om det... :'(


Ni skulle sett mig när jag fattade att det var George, jag fick ont i hjärtat och började gråta hejdlöst.

Egentligen är det rätt konsigt, det är ju bara en serie.
Men man har ju följt enda sen starten och det är nästan som om man känner karaktärerna som vänner....

Usch vad jobbigt...
Hoppas Georgie klarar sig!!! Ge mig nya säsongen NU!!!!

Usch jag har tuppskinn och är tårögd...

Kommer börja gråta "helt utan anledning" de närmaste dagarna.
Skiter i att sminka mig imorgon till jobbet.
Kommer säkert börja gråta endå.... :S


Sen till Studenten och hålla god min... :)


gnatt....

Av Hella - 10 juni 2009 17:50

Japp ikväll är det Jag, Frida, popcorn och Cola framför Greys....
snorpappret är redan framme....


Imorgon fyller min gamla lågstadie lärare 80år.

Jag har skickat ett grattiskort till henne, sött va... :P


 


jag hade jätte bra kontakt med henne, och gillade henne massor.

vi brevväxlade även ett tag efter att hon gått i pension.
tror jag skickade sista brevet när jag gick på gymnasiet.

Jag hoppas att hon minns mig det vore väldigt kul.
Ska hålla koll i tidningen imorgon och NT på nätet. Hon är kanske med på den där "firar sidan"


3 av mina syskon har haft henne med på lågstadiet.

dom kanske hade mjukat upp henne och det var därför hon gillade mig... ;)


nej nu är det bara att vänta då!

Av Hella - 10 juni 2009 14:29

jag vet inte vad det beror på.
men det kan vara pga att jag inte har rökt på 2-3 dagar....

Snorar och nyser massor. Kan ju även vara en jävla förkylning, nicke var ju hemma med sånna symptom.


ont i bihålorna med... :/  jaujau....
Tror jag skippar vattengympan i kväll.  men det blir iaf greys med Freak ikväll. Och imorgon jobba till 15 sen hem och fräsha till sig och in till  Nkpg för lilla-plutt-kussen-Alex tar studenten :D
har slagit in hans paket idag. det är jätte fint och jag vill ha det för mig själv... :P


Mina grejer från Halens kom idag med. det var väl bara strandklänningen som jag var lite kräsen på. det är ju en halterneck, dom brukar ajg ha problem med att tuttarna svämmar över. men här var det inte så. men det blir som en ficka över bröstet istället. jag får förstöka fota och visa på bilddagboken. :)  håll koll... :P


nä måste snyta mig nu, fan det rinner som en kran!

Popcorn och Frida kommer hit och ser på Greys med mig. :)

Ovido - Quiz & Flashcards