Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Hella - 2 juni 2009 21:50

beställde badkläder både från Ellos och Halens.
ville ha en klänning från Halens så det fick bli så.

och så ikväll var jag och Tuula på sminkshopens massväckelsemöte med

Yvonne Ryding, och handlade massor.

Planen var även att åka in till stan imorgon och fixa mera grejer till Sandra, men får lösa det på ett annat sätt...

Sen skulle jag ju behöva handla leggings och shampo, men det får vänta en månad....


Är ännu inte helt pank men det tar väl inte långt kvar....


nu gäller det att hålla i pengarna...

Funderar på att ge Nicke kontroll över min ekonomi...
Kanske 1000:-/ veckan i veckopeng.... :P

Får se vad han tycker om den ideen... ;P

Av Hella - 2 juni 2009 12:09

Många verkar intresserade av Skogsröjet i år....*humm*

dom hade höjt priset på biljetterna, Verkligen inte tillräckligt bra band för att jag ska betala 400:- för ett Mygginfesterat Rejmyre. Förra året åkte jag ju bara för att jag vann 2 biljetter... :P  Men dom verkar inte ha någon tävling i år....

Klart då var det bättre band enligt mig. fast det var ju typ bara 2 som var intressanta, Sabbaton och Dia Psalma. Och så Burnt out punks som brann sig rakt in i mitt hjärta... :)  Dom var så söta med :D


Jaujau. Nu har jag fixat en studentpresent till Alex, min plutt-kusin som springer ut nästa vecka.... :D den är inte ritkigt klar än men det är lugnt.
Så ska jag ner på centrum snart och se om jag kan hitta något spännande till Sandra som fyller på torsdag. :) 


Behöver köpa nya badkläder, korta leggings och shampoo. Får ta mig in till stan snart och fixa..... Måste fixa present till Nicke-LillTroll med :P


Jaujau.... ikväll blir det att hänga med Yvonne Ryding som var Miss Universum 1984 och svärmor.
inte konstigt att jag inte känner igen henne när jag var typ 1år på den tiden.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards